تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چرا باید این روزها ارز خارجی در بیاریم ؟

چیزی که یک شهروند ایرانی امروز در جامعه احساس میکنه اینه که در 2 سال گذشته نرخ قیمت دلار بیش از 400 درصد رشد داشته و ارزش پولی رو که داشته هر روز کمتر و کمتر شده و از طرفی هر فعالیت اقتصادی که بخواد شروع کنه سایه ای از ترس و نا امیدی وجود خواهد داشت که بعدش چی میشه و آینده ای کاملاً مبهم و تیره و تار پیش روی شما قرار داره.


بازنده ها و برنده ها امروز چه کسانی هستند؟

خیلی ها با تبدیل پولشون به ارزهای خارجی فکر میکنن که شم اقتصادی دارن و دارن راه و روش پولدار شدن رو طی می کنند ولی واقعیت اینه که شما فقط چیزی رو از دست ندادید ولی در عمل چیزی هم بدست نیاوردین. چون این پولی که بدست آوردید در نهایت بخاطر افزایش اقلام مصرفی زندگی جور دیگه ای از دستتون بیرون خواهد اومد. پس شما فقط نباختین ولی برد هم نکردین.

ولی برنده این بازی چه کسانی بودن؟

شاید این جمله رو قبل ترها شنیده بودید که کسی که در خارج تاکسی برونه ، در ایران میتونه اِلگانس سوار شه.

شاید در گذشته این دیدگاه یک نگاه منفی و غیرواقع بینانه نسبت به اقتصاد کشورمون بود ولی در حال حاضر واقعاً به چنین وضعیت اقتصادی رسیده ایم.

برنده در اقتصاد ایران کسی هست که بتونه ارز خارجی در بیاره و اون رو در ایران تبدیل به تومن بکنه و یک زندگی شاهانه و بی دغدغه خواهد داشت. دقیقا به همین خاطر است که ما شاهد حضور کشورهای دست چندمی در ایران که به منظور توریست و سیاحت و تفریح در ایران میان هستیم.


بازی دو سر بُرد استخراج بیت کوین

قیمت هر بیت کوین در سال 2017 در کمتر از 2 سال بیش از 100 برابر رشد داشت. بطوریکه خیلی ها چشم انداز بسیار عالی برای رشد این ارز دیجیتال حتی بیش از این مقدار رو در نظر گرفتن.


قیمت دلار در بازار آزاد ایران در سال جاری نسبت به مشابه سال قبل بیش از 300 درصد رشد رو نشون میده که با توجه به روند صعودی بلند مدتی که روی  قیمت بیت کوین در جریان هست شما با خرید بیت کوین در چندین سال اخیر می تونستید سود خیلی ، خیلی بیشتری نسبت به خرید دلار کسب کنید. ( این مقاله 3 روز پیش تر از تاریخ انتشارش نوشته شده که الان قیمت دلار در بازار آزاد از 17 هزار تومان هم گذشته!!! )

اما برای استخراج بیت کوین چه کاری باید کرد؟

بیت کوین یک ارز دیجیتالِ که شما می تونید حتی بدون سخت افزارهای با قیمت بالا ، تنها و تنها از مروگر اینترنت خودتون اون رو بدست بیارید.

تنها چیزی که شما نیاز دارین یک سیستم (کامپیوتر  یا  لب تاب) متصل به اینترنت هست که با نصب یک برنامه می تونید شروع به استخراج بیت کوین بکنید.

 


روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه نصب مرورگر بشین.

مرورگر استخراج بیت کوین (روی نوشته کلیک کنید)


(دقت کنید فقط برای PC و لب تاب) کارایی داره.

روی گزینه دانلود کلیک کنید.



برنامه دانلود شده رو اجرا کنید تا نصب بشه سپس صفحه زیر جلوی روی شماست که دارای اطلاعات زیر هست.



میزان بیت کوینی که شما با سیستم خودتون استخراج می کنید بستگی به قدرت CPU سیستم شما داره که هر چی قویتر باشه ، قدرت استخراج بیت کوین شما هم بیشتر میشه ولی اگه عدد کوچیکِ زیاد نگران نباشید در ادامه روش هایی برای جبران این ضعف بهتون یاد میدم. قدرت استخراج هیچ ربطی به سرعت اینترنت نداره و با ضعیف ترین اینترنت هم میشه بیت کوین استخراج کرد. باید این نکته رو بگم که میزان مصرف اینترنت این برنامه فوق العاده پایین  هستش.(شاید روی 10-15 مگابایت)


شما اگه بتونید با روشی که خدمتون عرض خواهم کرد در هر 3 تا 6 ماه فقط یک بیت کوین بدست بیارید با احتساب دلار 15 هزارتومانی (که الان که این مقاله رو منتشر می کنم 17 هزارتومان شده!!!) و افزایش قیمت خود بیت کوین، به راحتی می تونید 100 میلیون تومان بدون هیچ فعالیتی فیزیکی خاصی پول در بیارید.


در صورتی که بنا به هر دلیلی از جمله تعویض سیستم یا تعویض ویندوز یا پاک شدن مرورگر ، اطلاعات شما پرید ، می تونید با وارد کردن ایمیل خودتون بیت کوین ها رو بازیابی کنید و دوباره از ( ادامه ) و از همون مقداری که تا به حال بیت کوین استخراج کرده بودید مشغول به کار  استخراج بیت کوین بشین. برای این کار اول روی قسمت پنل کاربری کلیک کنید.


روی گزینه لاگین (LOG IN)  کلیک کنید.

سپس روی گزینه G+   گوگل کلیک کنید

 

اکانت جی میل خودمون رو وارد یا انتخاب می کنیم .


روی گزینه ALLOW   بزنید.


حالا می تونید با باز کردن قسمت استخراج مرورگر  سیستم خودتون  به ادامه استخراج بیت کوین مشغول بشید.

تا زمانی که صفحه مربوطه استخراج بیت کوین روی مرورگر شما بازه ، شما میتونید بیت کوین استخراج کنید و به محض بستن صفحه مرورگر ، بیت کوین های شما در سیستم ذخیره میشه تا بعد از مراجعه دوباره به مرورگر به ادامه کار استخراج مشغول بشین.


دانلود نسخه PDF چرا و چگونه بیت کوین دربیاریم دریافت

حجم: 1.01 مگابایت



به تلگرام ما بپیوندید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی