تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ترمزهای ذهنی


ذهن انسان تفاوتی بین فکر مخرب و فکر سازنده قایل نیست. هر چی به اون بدیم با همون تغذیه میشه. همه چیز بستگی به این داره که چه اندیشه ای در سر داشته باشیم. تلقین به خودتون اگه حساب شده باشه در نهایت باعث موفقیت و آرامش میشه و اگه نباشه منجر به شکست و ناامیدی میشه.


(( اگه خودت رو در ذهنت یک شکست خورده در نظر بگیری، در نهایت هم شکست میخوری))

(( اگه خودت رو جلوی مشکلات همیشه ناموفق و ناکام بدونی، وقتی یک مشکلی به سراغ زندگیت میاد در مواجهه باهاش شکست میخوری)).


پس فکر منفی در نهایت به شکل یک جریان و عمل منفی در زندگی تو خودش رو نشون خواهد داد. پس باید از فکر منفی در زندگی دوری کرد و اون رو جایگزین فکر مثبت و سازنده کرد.

به جای اینکه شعارت در زندگی این باشه که  (( باید برای پول در آوردن جون کند)) باید این شعار  رو در ذهنت جایگزین کنی که با هوشمندانه کار کردن میشه به راحتی و بطور مرتب پول بدست آورد.


راز موفقیت در  درون خود ماست. هر چه بیشتر از قدرت درونی خودمون استفاده کنیم، بیشتر اون اهداف ، خواسته ها و آرزوها و امیال رو به سوی خودمون جذب می کنیم.


اما اینجا یک مسئله بزرگ وجود داره و اون هم بحث شایستگیه ...

ما میگیم که پول زیاد می خوایم ، فلان ماشین رو میخوایم ، فلان خونه رو میخوایم . ولی واقعا در ذهنمون ، خودمون به این باور و خودباوری نرسیدیم که من لیاقت این ثروت، خونه و یا ماشین رو دارم در واقع ذهنمون دست و پای آرزوها و رویاهامون رو زنجیر کرده.

اگه می بینی که آدم ثروتمندی داره هوشمندانه و سخت کار میکنه ، چون به این باور و اعتقاد رسیده که به خاطر تلاشی که می کنه و رفاهی که برای دیگران فراهم میکنه در نهایت خودش رو مستحق دریافت پاداش از زندگی و کائنات خواهد دید . و در نهایت این پاداش که ثروت بیشتر هم هست از طرف کائنات و جهان هستی بهش داده خواهد شد. ولی افراد فرودست جامعه سخت کار می کنند ولی چون شایستگی لازم رو برای رسیدن به ثروت در خودشون نمی بینند در نهایت هم به ثروت نمیرسن.

افکار منفی مثل ترمزهای روانشناختین که سرعت حرکت ما رو در مسیر موفقیت کاهش میدن وقتی که از شر این افکار خلاص شدیم و پامون رو از این ترمزها برداشتیم اونوقت بدون هیچ تلاش و تقلایی خیلی سریعتر از این چیزی که میرونیم، خواهیم روند و خیلی سریعتر هم به هدف هامون خواهیم رسید.


ارادتمند رسول یاوری


به تلگرام ما بپیوندید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی