تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰


سال ۲۰۰۹ میلادی بود که جیمز هاولز لپ تاپ قدیمی اش را برای استخراج بیت کوین روشن کرد و در آن زمان همانطور که احتمالا می دانید نیاز به سخت افزار خاصی برای این منظور نبود. او در نهایت توانست ۷۵۰۰ سکه را استخراح کند و کمی بعد نیز لپ تاپ Dell M1710 i را از هم جدا کرد تا قطعاتش را از طریق eBay به فروش برساند.

 

او همه قطعاتی که می شد را از طریق این وبسایت به فروش رساند اما هارد درایو دستگاه را درون یکی از کشوهای دراورش گذاشت. چهار سال از آن زمان گذشت و هاولز در این مدت نه تنها سراغی از هارد درایوش نگرفت بلکه آن را به کل فراموش کرد تا اینکه درجریان یکی از همان خانه تکانی های همیشگی هارد درایو به اشتباه درون سطل زباله انداخته شد.


در آن زمان کل اندوخته بیتکوین این مرد چند میلیونی ارزش داشت و حالا اما به لطف رشد بدون توقف ارزش این پول مجازی (که اخیرا به رقم ده هزار دلار رسیده است) برآورد شده که سکه های وی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار ارزش داشته باشند.


شاید سوال تان این باشد که چرا او به سراغ محل دفن زباله ها نمی رود تا پولهایش را بیابد؟ علت این است که شورای شهری به خاطر خطرات و دشواری های این کار مجوز جستجو را به وی نمی دهد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی