تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰


سوال: اصلاً PTC چیه و چرا باید سایت هایی باشن که به ما بخاطر دیدن تبلیغ پول بدن؟ 

کلمه PTC مخفف کلمه paid to click به معنای پرداخت برای کلیک است که یعنی شما برای کلیک هایتان پول می گیرید. اما چرا باید این سایتها بابت کلیک های تان به شما پول پرداخت کند؟ آگهی دهنده ها میان به مسئولین این سایت ها در ازای دیدن و کلیک خوردن تبلیغاتشون به این سایت ها پول میدن تا با دیدن تبلیغاتشون اول اینکه مردم بیشتر با اون تبلیغ و بِرَند آگاه بشن و دوم که خیلی مهمه اینه که با افزایش کلیک ها و بازدیدها روی سایت و اون آگاهی، رتبه اون آگهی دهنده ها در موتورهای جستجوگر مثل گوگل بالابره و در گزینه های اول جستجو بیان. در واقع اگه بخوایم یک مثال بزنیم اینجوری میشه که بر فرض من صاحب یک سایت تبلیغاتی هستم و شما صاحب یک کمپانی و شرکت که برای بهتر دیده شدن محصول خودتون به من آگهی خودتون رو میدید و در ازای اون به من بر فرض 20 دلار روزانه پرداخت می کنید و من به شما روزی 10 هزار کلیک روی اون تبلیغ توسط افراد مختلف ترافیک روی سایت محصولتون ایجاد می کنم. شما هم برای این منظور به مردم یا همون کلیک کننده های سایت خودتون میاید بر فرض این 20 دلار رو جوری تنظیم می کنید که علاوه بر اینکه خودتون و سایت تون سود ببرید ، به اون افرادی هم که کلیک می کنند روی تبلیغات یک پولی بر فرض (یک سنت) می پردازیم تا اونها هم بابت این کار و مشارکتی در این زمینه با ما داشتن به سود برسن، پس همه دارند در این فرآیند سود میبرند.


 

سوال: آیا با PTC میشه پول خوبی درآورد؟

باید بگم که اوایل کار فقط باید به چشم یک سرگرمی به قضیه نگاه کنید و تا دو ماه اول اصلا انتظار سودآوری آن چنانی از این قضیه نداشته باشید و فقط کار روزانه شما این باشه که هر روز تمام تبلیغات چندتا از این سایت ها رو کلیک کنید و چیزی رو از قلم نندازید تا پول کافی بدست بیارید. اما با پول بدست آمده که شاید یکی ، دو دلار در هر سایت هم بیشتر نباشه ، پول رو در یکی دو سایت معتبر و معروف میریزید و ریفرال یا همون زیر مجموعه خریداری می کنید. زیرمجموعه ها افرادی مثل خودتون هستند که دارند با این سایتها کار می کنند و پول بدست میارن و خود شما هم بدون اینکه بدونید ریفرال اجاره ای افراد دیگری ممکن است باشید. این کار باعث میشه شما انگیزه و سود آوری بیشتری برای کار با این سایت ها داشته باشید.  حالا مثلا 5 دلار در یکی از این سایت ها بعد از دو ماه ، که از پول کار روی سایت های دیگه بوده ریختید و شما با این پول می تونید حدود 25 تا زیرمجموعه بخرید که برای شما کلیک کنند و اگه تا قبل از این اتفاق بر فرض یک ماه طول می کشید که یک دلار پول از این سایت دربیارید حالا در طول کمتر از یک هفته یک دلار درآمد خواهید داشت . و با ادامه این روند شما می تونید بدون هیچگونه ورود سرمایه شخصی از خودتون و جیب مبارکتون، صرفا با گذاشتن وقتتون در این سایت ها رشد کنید و به درآمدهای خیلی خوبی برسید ولی مهمترین چیز صبر و شکیبایی لازم و داشتن یک استراتژی هدفمند برای رشد در این سایت هاست.

سوال: آیا این جور سایتها از لحاظ شرعی و قانونی مشکلی دارند؟ خیر اینها سایت ها چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی هیچ مشکلی ندارند و اصلا مثل سایت های هرمی نیستند و حتی تعدادی از این سایت ها در ایران سالیان سال هست که با کسب مجوزهای لازم از نهادهای قانونی در حال فعالیت هستند و برای خودشون و مخاطبانشون سودآوری هم داشتند.

به تلگرام ما بپیوندید


  • ۹۷/۰۷/۱۹
  • رسول یاوری

PTC

paid to click

کسب درآمد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی