تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی

۲۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش مدیریت خودکار ریفرال ها یا Auto Pay

یک جورایی میشه گفت روش مدیریت خودکار ریفرال های اجاره ای در سایت های کلیکی هستش که وقتی شما این حالت رو برای مدیریت ریفرال های خودتون فعال کنید ، سیستم میاد نحوه کلیک کردن ریفرال های شما رو بررسی میکنه و برای اونهایی که دارن کار میکنن و هر روز کلیک میکنن مبلغی رو که مقدار مشخصی هم هست از حساب (رنتال بالانس یا اگه اونجا پول نبود از حساب اصلی) شما کم میکنه و برای یک روز بعد ریفرال رو کرایه می کنه ، معمولا هزینه این کار در حدود 0.005 یا کمتر برای هر روز هستش و خیلی از سایت ها هم برای روشن بودن این گزینه روی حساب ها و تمدید ریفرال ها مبلغی تخفیف (شاید 5 تا 10 درصد) قائل میشن. 

پس در واقع Auto Pay  برخلاف روش عمومی تمدید ریفرال که ماهیانه شما اون رو تمدید می کنید میاد روزانه (برای روز بعد) ریفرال هایی که امروز کار کردن رو برای شما تمدید میکنه و اگه هم اون ریفرال ها در فردا کار نکردن پولی از حساب شما کم نمیشه و نکته دیگه اینکه وقتی تمدید اتوماتیک رو میزنید مدت زمانی که برای ریفرال شما نشون میده ثابت میمونه ، یعنی مثلا اگه 12 روز مونده بود امروز ، وقتی تمدید شد همون 12 روز برای فردا هم می مونه. در شروع کار داخل سایت های کلیکی نیازی نیست وارد جزئیات این مسائل بشید ، چون ریفرال های شما تعدادشون کم هست و به راحتی و گذاشتن وقت می تونید اونها رو مدیریت کنید. ولی به تدریج که تعداد ریفرال های شما بالا رفت می تونید روی این روش مدیریت ریفرال های اجاره ای برای بهتر مدیریت کردن و کاهش وقت خودتون روی چنین موضوعاتی بیشتر توجه و تمرکز کنید، پس تا زمانی که تعداد ریفرال های بالا ندارید و نقدینگی حساب شما هم کمه سمت این موضوعات آفتابی نشید.



به تلگرام ما بپیوندید

  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰

من می اندیشم ، پس ثروتمند هستم.


 


اگه یک سررسید تقویم دار رو جلوی خودتون بذارید و بهتون بگن که برگردید به یک سال قبل و به ازای هر یک روز که در سال گذشته گذروندید یک صفحه از این تقویم رو از خاطراتش پر کنید ، خیلی از ما ها نمی تونیم حتی بیش از 20 صفحه از این سررسید از خاطرات و نوشته هامون پر کنیم. نه اینکه هنر با آب و تاب نوشتن و شرح دادن وقایع رو بلد نباشیم ، حقیقت اینه که ما یا اصلاً چیزی به نامه خاطره خوش نداریم که بتونیم تموم صفحات اون سررسید رو پر کنیم یا اگه هم داریم از چند صفحه بیشتر حجم خاطراتمون تجاوز نمی کنه.

این حتی برای خیلی ها بدتر هم هست . خاطرات بیش از 300 روز سال اونها یک دنیای تکراری و خسته کننده است که بوی پوچی اون برای خودشون تهوع آوره چه برسه به اطرافیان که زندگی اونها رو می بینن.

(( از خواب بیدار شدن ، سوار مترو یا اتوبوس شدن، 4 ساعت کار ، ناهار ، 4 ساعت کار ، سوار مترو یا اتوبوس شدن، شام و خواب ))


این وضعیت در تمام روزهای هفته یعنی شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه تکرار میشه و اگه شما به شدت نیازمند پول برای تامین مایحتاج زندگی باشید مجبورید با اضافه کاری این وضعیت رو برای روزهای پنج شنبه و حتی جمعه نیز تحمل کنید.

این سناریو برای اکثر جامعه ایرانی صادقه . شاید تنها چیزی که ما رو به تحمل این زندگی میخ کرده یکی اعتقادات مذهبی و دیگری وابستگی عاطفی و روانی هستش که اصلا تمام این تلاش ها و کوشش ها برای کسی یا چیزی صورت می گیره است و گرنه شاید خیلی از ما قید این زندگی رو خیلی وقت پیش میزدیم.


همه اینها به ما نشون میده که زندگی ما بیشتر از اینکه عرض داشته باشه ، فقط طول داشته ، یعنی ما فقط روزها رو یکی پس از دیگری گذروندیم ولی زندگی با کیفیتی رو نداشتیم. ما فقط صفحات سررسید و تقویم  رو یکی پس از دیگری برگ زدیم و تموم کردیم ولی هیچ وقت چیزی نداشتیم که داخل این صفحات بنویسیم.

ما کار کردیم ، کار کردیم و باز هم کار کردیم تا زندگی بهتری داشته باشیم ولی هیچ وقت این زندگی اون چیزی نبوده و نشده که ما می خواستیم.

تمام اینها بر میگرده به یک نگاه کلیشه ای از موفقیت.

جامعه ما شاید در ظاهر داره کم کم قالب مدرن میگیره ولی هنوز پشت این ظاهر زیبا کلیشه های از مُد افتاده و سنتی رو با خودش یدک میکشه. باوری که میگه :

(( اگه میخوای موفق بشی ، باید سخت کار کنی )).

در واقع در فهم عمومی مردم ما اینطور جا افتاده که سخت کار کردن مساوی با موفق شدنه.

اما این فرمول جواب نمیده.

میخوام یک سوالی از شما بکنم؛ 

آیا شما سخت کوش تر و زحمت کش تر از کارگران معدن ، رفتگران شهرداری ، کارگران ساختمانی دیدید؟

همه اونها سخت کار می کنند ولی نتیجه ای که از این کار می گیرند چیزی نیست که اونها رو از طبقه کارگری و ضعیف جامعه (پرولتاریا) به طبقه مرفه جامعه (بورژوا) منتقل کنه.

این نگاه کلیشه ای رو دور بریزید که از رسانه ها به خورد شما میدن ، تصویری مثل این؛

تاجر فرشی که با چرخ در دوران کودکی فرش های مردم رو جابه جا می کرد ، حالا بزرگترین صادر کننده فرش شده.



این تصویر زیاد به ما عرضه شده ولی چیزی که اون آدم رو به چیزی بیش از یک فردی که با چرخ و گاری بار حمل می کنه تبدیل کرده زور  و  بازوی اون نبود ، بلکه فکری بوده که باعث سکو پرتابش از وضعیت اون روزهاش شده. شما فقط کافی به بازار سطح شهر برید و ببنید آدم های زیادی هستن که ده ها ساله که دارن با چرخ بار دیگران رو جابه جا می کنن ولی هنوز از لحاظ موقعیت اجتماعی در همون جایی هستن که ده سال پیش هم وقتی می خواستن این کار رو شروع کنن داشتن و مطمعن باشید ده سال دیگه هم باز هم در همون جایی هستن که امروز هستن و شاید با این نرخ تورم و وضعیت بد اقتصادی شاید چند قدم هم عقب تر.

پس این باور رو در ذهن خودتون ملکه کنید که :


(( شما با سخت کار کردن پولدار نمی شید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار میشید))

این ایده و خلاقیت و فکر شماست که اگه همراه با تلاش و  پشتکار ترکیب بشه ، میتونه شما رو به یک ثروتمند تبدیل کنه. پس بقول ناپلون هیل : (( بیندیشید و ثروتمند شوید)).


ارادتمند رسول یاوری


به تلگرام ما بپیوندید


  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰

با بررسی گذشته نموداری طلا بنظر میرسه قیمت طلا لااقل در چندسال اخیر هر وقت به کف سال قبل تر رسیده ، برای مدتی یک روند صعودی رو آغاز کرده است و طلا دقیقا چند هفته ای هست که کف سالیانه قبلی خودش رو شکسته و مدتی هست که کمی از روند نزولی خودش فاصله گرفته و در محدوده ی قیمتی در حال ثبات یافتن هست.

نمودار شرکت های استخراج کننده طلا و یا معادن استخراج طلا رو که بررسی می کنیم می بینیم که بازار طلا روی این شاخص ها به یک کف تاریخی رسیده که با آنالیز حجمی این منطقه متوجه میشیم که بازار با حجمی کمتر نسبت به دفعه قبل تر به این سطح رسیده که این اتفاق پتانسیل صعودی بازار رو گوشزد میکنه و حتی اگه به شکل کلوز کندل ها هم دقت کنیم بنظر میرسه که سطح حمایتی رو بازار دیده و بازار در حال تغییر روند یا لااقل کمی صبر و درجا زدن برای حرکات بعدی باشه (شکل زیر نمودار هفتگی است.)

وقتی نمودار روزانه بالا رو می بینیم ، نکات جالب تری هم می بینیم .

1) الگوی سر و شانه صعودی.

2) شکست سطح مقاومتی کوتاه مدت پیش رو با افزایش حجم.

3) شکست سطح مووینگ 50 روزه که میتونه سیگنالی برای شروع روند صعودی باشه.


که با کنار هم گذاشتن این مطالب ، شروع روند نزولی روی شاخص های صنعتی بزرگ آمریکا (شکل زیر) میتونه توجهات رو دوباره به سمت طلا برگردونه و یک روند صعودی برای مدتی روی طلا انتظار داشته باشیم.



مطالب بیان شده صرفا تحلیل و دیدگاه شخصی است و بنده هیچگونه قصد و غرضی برای ترغیب افکار عمومی نسبت به توجه و معامله در موضوعات مطرح شده نداشته و ندارم.

  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰


سوال: اصلاً PTC چیه و چرا باید سایت هایی باشن که به ما بخاطر دیدن تبلیغ پول بدن؟ 

کلمه PTC مخفف کلمه paid to click به معنای پرداخت برای کلیک است که یعنی شما برای کلیک هایتان پول می گیرید. اما چرا باید این سایتها بابت کلیک های تان به شما پول پرداخت کند؟ آگهی دهنده ها میان به مسئولین این سایت ها در ازای دیدن و کلیک خوردن تبلیغاتشون به این سایت ها پول میدن تا با دیدن تبلیغاتشون اول اینکه مردم بیشتر با اون تبلیغ و بِرَند آگاه بشن و دوم که خیلی مهمه اینه که با افزایش کلیک ها و بازدیدها روی سایت و اون آگاهی، رتبه اون آگهی دهنده ها در موتورهای جستجوگر مثل گوگل بالابره و در گزینه های اول جستجو بیان. در واقع اگه بخوایم یک مثال بزنیم اینجوری میشه که بر فرض من صاحب یک سایت تبلیغاتی هستم و شما صاحب یک کمپانی و شرکت که برای بهتر دیده شدن محصول خودتون به من آگهی خودتون رو میدید و در ازای اون به من بر فرض 20 دلار روزانه پرداخت می کنید و من به شما روزی 10 هزار کلیک روی اون تبلیغ توسط افراد مختلف ترافیک روی سایت محصولتون ایجاد می کنم. شما هم برای این منظور به مردم یا همون کلیک کننده های سایت خودتون میاید بر فرض این 20 دلار رو جوری تنظیم می کنید که علاوه بر اینکه خودتون و سایت تون سود ببرید ، به اون افرادی هم که کلیک می کنند روی تبلیغات یک پولی بر فرض (یک سنت) می پردازیم تا اونها هم بابت این کار و مشارکتی در این زمینه با ما داشتن به سود برسن، پس همه دارند در این فرآیند سود میبرند.


 

سوال: آیا با PTC میشه پول خوبی درآورد؟

باید بگم که اوایل کار فقط باید به چشم یک سرگرمی به قضیه نگاه کنید و تا دو ماه اول اصلا انتظار سودآوری آن چنانی از این قضیه نداشته باشید و فقط کار روزانه شما این باشه که هر روز تمام تبلیغات چندتا از این سایت ها رو کلیک کنید و چیزی رو از قلم نندازید تا پول کافی بدست بیارید. اما با پول بدست آمده که شاید یکی ، دو دلار در هر سایت هم بیشتر نباشه ، پول رو در یکی دو سایت معتبر و معروف میریزید و ریفرال یا همون زیر مجموعه خریداری می کنید. زیرمجموعه ها افرادی مثل خودتون هستند که دارند با این سایتها کار می کنند و پول بدست میارن و خود شما هم بدون اینکه بدونید ریفرال اجاره ای افراد دیگری ممکن است باشید. این کار باعث میشه شما انگیزه و سود آوری بیشتری برای کار با این سایت ها داشته باشید.  حالا مثلا 5 دلار در یکی از این سایت ها بعد از دو ماه ، که از پول کار روی سایت های دیگه بوده ریختید و شما با این پول می تونید حدود 25 تا زیرمجموعه بخرید که برای شما کلیک کنند و اگه تا قبل از این اتفاق بر فرض یک ماه طول می کشید که یک دلار پول از این سایت دربیارید حالا در طول کمتر از یک هفته یک دلار درآمد خواهید داشت . و با ادامه این روند شما می تونید بدون هیچگونه ورود سرمایه شخصی از خودتون و جیب مبارکتون، صرفا با گذاشتن وقتتون در این سایت ها رشد کنید و به درآمدهای خیلی خوبی برسید ولی مهمترین چیز صبر و شکیبایی لازم و داشتن یک استراتژی هدفمند برای رشد در این سایت هاست.

سوال: آیا این جور سایتها از لحاظ شرعی و قانونی مشکلی دارند؟ خیر اینها سایت ها چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی هیچ مشکلی ندارند و اصلا مثل سایت های هرمی نیستند و حتی تعدادی از این سایت ها در ایران سالیان سال هست که با کسب مجوزهای لازم از نهادهای قانونی در حال فعالیت هستند و برای خودشون و مخاطبانشون سودآوری هم داشتند.

به تلگرام ما بپیوندید


  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰

روی مرورگر کریپتوتب  تا به حال بیش از 3 میلیون و 300 هزار یوزر اکانت مشغول به استخراج بیت کوین هستند که تا به حال هم این کمپانی بیش از 370 هزار دلار به مخاطبین خودش پرداخت داشته است.

  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰


آیا رشد نجومی قیمت بیت کوین در کمتر از ده سال اخیر تحت تاثیر دست های پشت پرده و دلال های فعال در بازارهای مالی بوده است یا واقعا قانون عرضه و تقاضا در این باره صادق بوده است؟ 

بگذارید شروع مطلب رو اینجوری آغاز کنیم که بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال در دنیا محسوب میشه که هر روز تقاضا برای داشتن این ارز دیجیتال توسط عموم مردم یا شرکت ها مختلف افزایش پیدا می کنه . تا جایی که خیلی از شرکت و موسسه های بزرگ در کنار روش های مختلف پرداخت برای خرید یا مبادله کالا و اجناس خودشون ، گزینه ارز دیجیتال و بطور خاص بیت کوین رو هم پشتیبانی می کنن و هر روز به شمار این شرکت ها در حال افزوده شدن هم هست. پس هر روز شاهد افزایش تقاضا برای این پول دیجیتال در جهان هستیم ولی این پول با بقیه پولها یا کالاها یا فلزات گرانبها دیگه خیلی متفاوت تر هستش. اما این تفاوت در چیه؟

در مجموع و طبق تخمین های انجام شده تنها 21 میلیون بیت کوین در جهان وجود داره و تا به حال و در طول حدود ده سالی که این ارز دیجیتال در بازار عرضه شده است ، بیش از 17 میلیون از بیت کوین های موجود استخراج شده و فقط (((( 4 )))) میلیون از این ارز دیجیتال در جهان وجود خواهد داشت ، به عبارت دیگه بیش از 80 درصد بیت کوین های جهان استخراج شده و الان جنگ بر سر 20 درصد بیت کوین باقی مونده هست.

این موضوع 2 نکته بسیار مهم رو به ما گوشزد میکنه:

 1) هر چی زمان میگذره امکان استخراج بیت کوین سخت تر میشه. اما چرا؟ با یک مثال توضیح میدم ، فکر کنید شما و تعداد زیادی از مردم به یک معدن جدید کشف شده طلا رفتید و ممکن است هر بیل و کلنگی که میزنید ، شما رو به مقصودتون که رسیدن به طلا هست نزدیک تر کنه. ولی بعد ازمدتی که منابع سطحی طلا رو برداشت کردید ، دیگه با ابزارهای ساده مثل بیل و کلنگ نمی تونید به طلا دست پیدا کنید و دیگه استخراج طلا در اون معدن کاملا به وسایل و تجهیزات حرفه ای و صنعتی نیاز داره. دقیقا این قضیه هم برای بیت کوین صادق هست. یعنی (امروز) امکان استخراج بیت کوین راحت تر از (فردا) برای عامه مردم است، ناگفته نمونه که (امروز) هم استخراج بیت کوین برای عامه مردم (سخت تر) از (دیروز) است. پس چون هر روز امکان استخراج بیت کوین با توجه به کاهش منابع سخت تر میشه ، پس قاعدتا باید افزایش قیمت در اون محصول رخ بده.


 2) قانون قیمت گذاری داخل هر بازاری بر پایه عرضه و تقاضاست، یعنی حتی اگر در بازاری دلال ها یا همون دست های پشت پرده برای مدتی قیمت رو دست بگیرند ، باز هم قیمت در دراز مدت توسط قانون عرضه و تقاضا تعیین میشه. همونطور که بالاتر خدمتتون عرض کردم تقاضا برای بیت کوین با توجه به استقبال عمومی هر روز بیشتر میشه ( ولی) با توجه به کمبود منابع بیت کوین، هر روز عرضه کمتری رخ میده و بیت کوین بر فرض مثل فلزات گرانبهایی نظیر طلا و نقره نیست که امروز بشنوید که یک معدن بزرگی از طلا در آفریقا جنوبی کشف شده ، پس قیمت ها رو به کاهش بگذاره . مقدار بیت کوین جهان ثابت در نظر گرفته شده است و دیگه (هیچ منبع) دیگه ای وجود نخواهد داشت پس در طولانی مدت قیمت ها بالاتر هم خواهد رفت. برای همین برفرض می خونیم یا میشنویم که فلان تحلیلگر مالی گفته قیمت هر بیت کوین تا سال 2020 به 50 هزار دلار هم خواهد رسید ، دلیل این قیمت های نجومی که از آینده بیت کوین می شنویم مربوط به همین موضوع هستش.


 

در بین دوستان و دیدگاه عامه مردم زیاد این نوع نگاه رو دیدم که تا مقداری بیت کوین بدست میارن یا استخراج میکنن سریع میخوان از شر اون خلاص بشن و سریع اون رو تبدیل به دلار می کنند و انگار ترجیح میدن که دلار داشته باشن تا بیت کوین، فکر می کنم بعد از این مقاله کمی دیدگاهشون نسبت به این موضوع عوض بشه و دیگه بیت کوین های خودشون رو مُفت نفروشند.


دانلود نسخه PDF چرا و چگونه بیت کوین دربیاریم دریافت

حجم: 1.01 مگابایت


به تلگرام ما بپیوندید

  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰
سایت نورکلیکس یکی از پربازده ترین باکس های تبلیغاتی رو داره که پرداخت های سریع و بدون کم و کاست  و خوبی رو هم داشته و با ایرانی ها هم هیچگونه مشکلی تا به حال نداشته، و در سایت PTC بعد از سایت Neobux در رده دومین سایت های معتبر کلیکی دنیا قرار داره. در اینجا نحوه افتتاح حساب رو به شما به اختصار توضیح میدم.

روی نوشته زیر کلیک کنید تا وارد صفحه اولیه سایت بشین و سپس روی گزینه Register (ثبت نام) کلیک کنید.



صفحه زیر در پیش روی شما باز میشه که اطلاعات خودتون رو داخل کادرها بنویسید و سپس گزینه Register رو فشار بدید.


ثبت نام شما تکمیل شد ، حالا می تونید دوباره وارد سایت بشید و در قسمت log in اطلاعات خودتون رو وارد کنید تا وارد سایت بشید.

حالا روی گزینه View Advertisements کلیک می کنیم تا وارد صفحه نمایش تبلیغات بشیم و با زدن کلیک روی هر باکس و دیدن اون تبلیغ شما مبلغ دلاری که زیر اون تبلیغ نوشته شده به حسابتون واریز میشه.


در صفحه ای که باز میشه ، روی عکسی که با ما بقی عکس ها متفاوت هست کلیک می کنید.


دیدن تبلیغ از سایت با اومدن نوشته زیر و گزینه تیک سبز تائید میشه و پول به حساب شما واریز میشه.


موفق ، پرتلاش و پرسود باشید.




  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰


سال ۲۰۰۹ میلادی بود که جیمز هاولز لپ تاپ قدیمی اش را برای استخراج بیت کوین روشن کرد و در آن زمان همانطور که احتمالا می دانید نیاز به سخت افزار خاصی برای این منظور نبود. او در نهایت توانست ۷۵۰۰ سکه را استخراح کند و کمی بعد نیز لپ تاپ Dell M1710 i را از هم جدا کرد تا قطعاتش را از طریق eBay به فروش برساند.

 

او همه قطعاتی که می شد را از طریق این وبسایت به فروش رساند اما هارد درایو دستگاه را درون یکی از کشوهای دراورش گذاشت. چهار سال از آن زمان گذشت و هاولز در این مدت نه تنها سراغی از هارد درایوش نگرفت بلکه آن را به کل فراموش کرد تا اینکه درجریان یکی از همان خانه تکانی های همیشگی هارد درایو به اشتباه درون سطل زباله انداخته شد.


در آن زمان کل اندوخته بیتکوین این مرد چند میلیونی ارزش داشت و حالا اما به لطف رشد بدون توقف ارزش این پول مجازی (که اخیرا به رقم ده هزار دلار رسیده است) برآورد شده که سکه های وی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار ارزش داشته باشند.


شاید سوال تان این باشد که چرا او به سراغ محل دفن زباله ها نمی رود تا پولهایش را بیابد؟ علت این است که شورای شهری به خاطر خطرات و دشواری های این کار مجوز جستجو را به وی نمی دهد


  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰


این سوالی هست که خیلیها از خودشون میپرسن که چرا و بر چه اساسی اصلا باید این مروگر به ما پول بده؟ دلیل ساده ای وجود داره و اون اینه که  برای خیلی از فرآیندهای محاسباتی و تراکنش های مالی ، شرکتهای بزرگ نیاز به ابر رایانه ها و سرورهای فراوانی دارند که جدا از هزینه ده ها و شاید بعضا صدها میلیون دلاری برای تامین این رایانه ها ، نیاز به تامین هزینه های فراوان برای حفظ ، نگهداری ، تامین برق و هزینه های دستگاه های خنک کننده برای راه اندازی و حفظ این رایانه ها وجود داره ، که میشه همون کار رو با تقسیم کار و فرآیند مشابهی که همون ابررایانه ها انجام میدن با سیستم های عمومی مردم این هزینه ها رو به مبلغ خیلی خیلی پایینی کاهش بدند. پس به جایی اینکه برفرض 10 تا ابررایانه فرایند محاسباتی رو انجام بده به جای اون یک میلیون یا 10 میلیون سیستم شخصی هر کدوم قسمتی از فرایند محاسباتی یا تراکنش ها رو انجام میده و در قبال این کار به صاحب سیستم مقدار اندکی پول میدن که در واقع هر دو طرف هم شرکتها و هم شخصی که CPU سیستم خودش رو به اجاره گذاشته سود میبرن. قسمتی از کاری که این مروگرها میکنن همینه .


به تلگرام ما بپیوندید

  • رسول یاوری
  • ۰
  • ۰

ترمزهای ذهنی


ذهن انسان تفاوتی بین فکر مخرب و فکر سازنده قایل نیست. هر چی به اون بدیم با همون تغذیه میشه. همه چیز بستگی به این داره که چه اندیشه ای در سر داشته باشیم. تلقین به خودتون اگه حساب شده باشه در نهایت باعث موفقیت و آرامش میشه و اگه نباشه منجر به شکست و ناامیدی میشه.


(( اگه خودت رو در ذهنت یک شکست خورده در نظر بگیری، در نهایت هم شکست میخوری))

(( اگه خودت رو جلوی مشکلات همیشه ناموفق و ناکام بدونی، وقتی یک مشکلی به سراغ زندگیت میاد در مواجهه باهاش شکست میخوری)).


پس فکر منفی در نهایت به شکل یک جریان و عمل منفی در زندگی تو خودش رو نشون خواهد داد. پس باید از فکر منفی در زندگی دوری کرد و اون رو جایگزین فکر مثبت و سازنده کرد.

به جای اینکه شعارت در زندگی این باشه که  (( باید برای پول در آوردن جون کند)) باید این شعار  رو در ذهنت جایگزین کنی که با هوشمندانه کار کردن میشه به راحتی و بطور مرتب پول بدست آورد.


راز موفقیت در  درون خود ماست. هر چه بیشتر از قدرت درونی خودمون استفاده کنیم، بیشتر اون اهداف ، خواسته ها و آرزوها و امیال رو به سوی خودمون جذب می کنیم.


اما اینجا یک مسئله بزرگ وجود داره و اون هم بحث شایستگیه ...

ما میگیم که پول زیاد می خوایم ، فلان ماشین رو میخوایم ، فلان خونه رو میخوایم . ولی واقعا در ذهنمون ، خودمون به این باور و خودباوری نرسیدیم که من لیاقت این ثروت، خونه و یا ماشین رو دارم در واقع ذهنمون دست و پای آرزوها و رویاهامون رو زنجیر کرده.

اگه می بینی که آدم ثروتمندی داره هوشمندانه و سخت کار میکنه ، چون به این باور و اعتقاد رسیده که به خاطر تلاشی که می کنه و رفاهی که برای دیگران فراهم میکنه در نهایت خودش رو مستحق دریافت پاداش از زندگی و کائنات خواهد دید . و در نهایت این پاداش که ثروت بیشتر هم هست از طرف کائنات و جهان هستی بهش داده خواهد شد. ولی افراد فرودست جامعه سخت کار می کنند ولی چون شایستگی لازم رو برای رسیدن به ثروت در خودشون نمی بینند در نهایت هم به ثروت نمیرسن.

افکار منفی مثل ترمزهای روانشناختین که سرعت حرکت ما رو در مسیر موفقیت کاهش میدن وقتی که از شر این افکار خلاص شدیم و پامون رو از این ترمزها برداشتیم اونوقت بدون هیچ تلاش و تقلایی خیلی سریعتر از این چیزی که میرونیم، خواهیم روند و خیلی سریعتر هم به هدف هامون خواهیم رسید.


ارادتمند رسول یاوری


به تلگرام ما بپیوندید


  • رسول یاوری