تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بیت‌کوین (Bitcoin): یک ارز رمز و نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است. ولی از نظر حقوقی هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است. از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند( این مزیت باعث میشه که فارغ از تصمیمات بانک مرکزی کشورها یا شرایط سیاسی و اقتصادی یک کشور خاص فعالیت کنه) .تراکنش های صورت گرفته در شبکه همتابه‌همتا است و این تراکنش‌ها، مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.( مزیت این مورد در پایین بودن هزینه کارمزد برای انتقالات مالیه که دست واسطه ها رو کوتاه میکنه  و  مزیت دوم عدم وجود روشی برای پیگیری نقل و انتقالات پولیه که برای پولشویی و فریب اداره های مالیاتی میتونه کاربرد داشته باشه)


بیت‌کوین را شخص یا گروهی از اشخاص ناشناس تحت نام )ساتوشی ناکاموتو (اختراع و در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک نرم‌افزار متن‌باز عرضه کردند. (هنوز هیچکس نمیدونه دقیقا چه کسی واقعاً مخترع این ارز بوده؟؟!!)

در چندسال گذشته ارزش بیت‌کوین در بازارهای جهانی از چند صدم دلار آمریکا به چندهزار دلار افزایش یافته‌است . شمار شرکت‌های خدماتی و تاجرانی که بیت‌کوین می‌پذیرند نیز در حال افزایش است.

هیچ‌کس مالک شبکه بیت‌کوین نیست و مانند ایمیل، این کاربران بیت‌کوین هستند که آن را کنترل می‌کنند. کاربردهای بیت‌کوین در هیچ‌کدام از دیگر سیستم‌های پرداخت دیگر یافتنی نیست.


به تلگرام ما بپیوندید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی