تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نفس بکش

نفس بکش ( ذهن میلیونر )

یه روز یه مرد جوونی از سقراط رمز موفقیت رو میپرسه که چیه؟ سقراط به مرد جوون می گه صبح روز بعد به نزدیکی رودخونه بیاد . سقراط از مرد جوون می خواد که همراش به رودخونه وارد بشه . وقتی وارد رودخونه شدند و آب تا زیر گردنشون رسید ، سقراط سر مرد جوون رو یکدفعه زیر آب برد. مرد جوون هر چقدر تلاش کرد و دست و پا زد ، چون سقراط از لحاظ جثه قوی تر بود نتونست سرش رو بیرون از آب بیاره و این کار رو تا زمانی که مرد جوون رنگ صورتش کبود شده بود ادامه داد. وقتی سقراط سر مرد جوون رو از آب خارج کرد ، اولین کاری  که مرد جوون انجام داد (( کشیدن یک نفس عمیق)) بود.

سقراط از جوون پرسید : در اون وضعیت خفگی زیر آب تنها چیزی که می خواستی چی بود؟ اون مرد جواب داد:  هوا ، فقط می خواستم نفس بکشم ، به هر قیمتی و با هر تلاشی.

سقراط گفت همین رمز موفقیته! اگه همونطور که هوا رو می خواستی در جستجوی موفقیت باشی حتما بدستش خواهی آورد. رمز دیگه ای برای موفقیت وجود نداره.

علت آوردن این داستان اینجا این بود که برای ثروتمند شدن یا هر خواسته یا آرزویی که دارید باید خودتون رو محکوم شده به اون خواسته تون بدونید ، اگه طالب ثروت هستید خودتون رو محکوم به ثروتمند شدن بدونید ،  وقتی شما خودتون رو محکوم به اتفاق چیزی میدونید یعنی اینکه دیگه هیچ فکر و تفکر بر وجود یک اتفاق دیگه یا یک رخ دادی اصلا به ذهتنون خطور نمی کنه. پیش روی یک محکوم گزینه ی دیگه ای وجود نداره، گزینه های پیش روی یک محکوم این نیست ؛ ( یا این ، یا اون ) ، پیش روی یک محکوم فقط و فقط یک گزینه بیش تر نیست و اون اینه ؛ ( فقط این و نه هیچ چیزی دیگه ای ). پس برای اینکه بتونید تلاش بی حد و اندازه ای برای رسیدن به اهدافتون داشته باشید و بتونید موفق باشید باید در ابتدا خودتون رو محکوم به موفق شدن بدونید.

(( محکوم بودن)) یعنی خود رو کاملاً وقف یک چیز کردن.

اگه می خواین ثروتمند بشید ، خودتون رو ((محکوم)) به ثروتمند شدن بدونید، با این کار خودتون و تمام پتانسیل های موجودتون رو برای این هدف میذارید و در واقع خودتون رو ، زندگی تون رو ، توانایی هاتون رو  و   وقت تون رو  برای رسیدن به خواسته و آرزوتون ، وقف هدفتون می کنید.

پس محکوم بودن یعنی خود رو با تمام وجود و ((کاملاً))  وقف چیزی کردن، یعنی شما تمایل دارید هر کاری رو  تا هر زمانی انجام بدید تا به هدفتون برسید.  اینجا دیگه هیچ عذر و بهانه و شکستی معنا نداره.

شعارتون باید این باشه:

(( من محکوم به ثروتمند شدن هستم))

(( من یا ثروتمند میشم یا میمیرم))

ناپلون هیل جمله جالبی داره که میگه اگه طالب پیروزی و موفقیت هستید باید کشتی های پشت سر خودتون رو در آتش بسوزنید و راههای عقب نشینی رو برخودتون ببندید، اینجوری ذهن تون اشتیاق سوزان برای پیروزی رو داره  اینجوری یا در این میدان نبرد پیروز میشید و یا در همون میدان خواهید مرد ، پس چون عقب نشیتی و برگشتی هم در کار نیست پس هر چی داریم و نداریم رو برای رسیدن به موفقیت میذاریم وسط ، که این شرط لازم برای موفقیت است.

همه ما ماموریتی رو در زندگی داریم ، اگه هنوز نفس داری می کشید پس ماموریتتون به پایان نرسیده ، تلاش ما برای رسیدن به موفقیت تا لحظه ((مرگ)) باید ادامه داشته باشه ، تلاش ما تا (( آخرین نفس )) باید ادامه داشته باشه.


 دستت روی قلبت بذار و  بلند تکرار کن:

(( من محکوم به ثروتمند شدن هستم))



ارادتمند رسول یاوری 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی