تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فرآیند استخراج (ماینینگ) ارز دیجیتال در ابتدا به گونه‌ای طراحی شد که هر کاربر معمولی با رایانه خانگی خود بتواند به این کار پردازد. اما این روند اکنون تغییر یافته است. امروزه بهترین راه برای استخراج بیت کوین، لایت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال استفاده از سخت افزار اسیک (ASIC) است.


اسیک (ASIC) تفاوتی اساسی با پردازنده مرکزی (CPU) یا کارت گرافیک (GPU) دارد. عبارت اسیک (ASIC) مخفف عبارت Application Specific Integrated Circuits به معنای «مدارهای مجتمع با کاربرد خاص» است. این دستگاه یک سخت افزار است که برای یک کاربرد خاص کاربرد دارد. پردازش صدا و یا مدیریت تماس‌های تلفنی از جمله این کاربردها هستند.

این سخت افزارها برای اینکه برای استخراج ارز دیجیتال کاربرد داشته باشند، بر روی مادربردهایی خاص سوار شده و در قالب یک دستگاه واحد تولید تولید می‌شود.


سخت افزار اسیک (ASIC) دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

فرآیند استخراج (ماینینگ) ارز دیجیتال به معنای اجرای یک سری محاسبات پیچیده و با هدف رسیدن به یک رشته رقمی مشخص است. سخت افزارهای استخراج ارز دیجیتال (خواه به صورت ASIC‌ یا ریگ کارت گرافیک) باید انبوهی از محاسبات را به انجام برساند تا در نهایت بتواند به این رقم مشخص دست یابد. در شبکه‌هایی نظیر بیت کوین، اولین کاربری که بتواند این رقم را بیابد به پاداش دست می‌یابد. در زمان نگارش این متن، این پاداش برابر با ۵/۱۲ بیت کوین است.


افراد و سامانه‌های محاسباتی زیادی در سراسر جهان به استخراج بیت کوین مشغولند. در این میان برخی از این افراد با هم به تلاش برای یافتن این رقم می‌پردازند. اگر ماینرها سخت افزار قدرتمندتری داشته باشند، سریع‌تر می‌توانند به این پاداش برسند. به همین دلیل است که ماینرها از سخت افزار ASIC استقبال می‌کنند. با استفاده از سخت افزار ASIC شانس دستیابی به این پاداش در استخراج ارز دیجیتال افزایش می‌یابد.



به تلگرام ما بپیوندید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی