تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خودپرداز بیت کوین ( Bitcoin ATM) یک دستگاه متصل به اینترنت است و کاربر با استفاده از آن می‌تواند بیت کوین خود را به ارز رایج (نظیر دلار یا یورو) تبدیل کرده و یا با استفاده از ارزهای رایج، مقداری بیت کوین خریداری کند. بر خلاف دستگاه‌های خودپرداز معمولی که به صورت مستقیم به بانک متصل می‌شوند، خودپرداز بیت کوین به یک صرافی متصل است و تراکنش مورد نظر کاربر را انجام می‌دهد. کارمزد دستگاه خودپرداز بیت کوین یکسان نیست و در شهرهای مختلف دنیا متفاوت است. همچنین برخی گزارش‌ها از پولشویی با استفاده از این دستگاه‌ها حکایت دارد. اولین دستگاه خودپرداز بیت کوین جهان با قابلیت تبدیل بیت کوین کاربر به پول در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ در یک کافی شاپ در شهر ونکوور کانادا راه‌اندازی شد.    

                                                          

بیتلیش (Btilish) که تولیدکننده دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین است، اولین شرکتی بود که این دستگاه‌های خودپرداز (BTM) را در روسیه راه‌اندازی کرد و قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ پنج هزار دستگاه خودپرداز بیت‌کوینی در اروپا راه‌اندازی کند.


به تلگرام ما بپیوندید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی