تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به تراکنش های ارزهای دیجیتال که در بسته های داده جمع می شوند، بلاک می گویند. پردازش به موقع این بلاک ها برای صحت انجام فرآیند تراکنش ضروری است و از آنجا که هیچ نهاد مرکزی وجود ندارد که بتواند همه  فرآیند پردازش را به درستی انجام دهد، کامپیوتر ها این مسئولیت را به عهده می گیرند. به این کار استخراج گفته می شود . ماینر ها کامیپوتر های خود را در اختیار شبکه قرار می دهند تا به پردازش و محاسبات شبکه کمک کنند و وقتی که یک بلاک داده به درستی ماین می شود و معیارهای الگوریتم و ریاضی مشخص می شود، ماینرها پاداشی از کوین ها و درصدی از کارمزد تراکنش بلاکی که پردازش کرده اند را دریافت کنند.

استخراج برای تایید تراکنش ها به کار می رود و موجب تولید کوین جدید می شود. پیش بینی می شود به مرور زمان حجم تراکنش ها به میزان قابل توجهی زیاد می شود. به همین دلیل باید انگیزه کافی برای استخراج کننده ها ایجاد شود تا بتوانند در فرآیند مورد نظر سهم خود را از تایید تراکنش ها دریافت کنند.


به تلگرام ما بپیوندید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی