تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

تجارت الکترونیک

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد.

با کار کردن پولدار نمیشید بلکه با هوشمندانه کار کردن پولدار خواهید شد. ما به شما این روش ها رو یاد میدیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سایت Neobux یکی از بهترین ، قدیمی ترین(از سال 2008) ، معتبرترین و  پربازده ترین سایت های درآمدزایی کلیکی در جهان است که به تدریج و با افزایش پنل عضویت خودتون از استاندارد به حالت طلایی شما می تونید حتی تا چندین میلیون تومان در ماه به تنهایی فقط از همین سایت درآمد داشته باشید. که بطور معمول و بسته به نوع آگهی و نوع عضویت کاربران به ازای هر کلیک مبلغی معادل 0.001 تا 0.02 دلار پرداخت میشه.

حداقل مبلغی که برای اولین برداشت پول از حساب باید داشته باشید به میزان 2 دلار هست که در برداشت های بعدی این محدودیت یک دلار، یک دلار بیشتر میشه تا به رقم ثابت 10 دلار برسه و از اون به بعد دیگه مبلغ حداقل برداشت روی 10 دلار ثابت میمونه.

واریز درآمد کاربران توسط سایت نئوباکس بلافاصله و آنی به حساب کاربرانش واریز میشه که کاربران با داشتن حساب های اینترنتی مثل پی پال، پی زا، اسکریل و نتلر می تونن نسبت به دریافت پول خودشون اقدام کنن.

امکان افزایش درآمد با اجاره زیر مجموعه و همینطور گرفتن زیرمجموعه مستقیم توسط لینک اختصاصی هم وجود داره.

سایت نئوباکس به بیش از 10 زبان زنده دنیا در دسترس هست که بطور متوسط روزانه این سایت 20 میلیون تبلیغ رو به کاربران خودش نشون میده و مبلغی معادل 110000 دلار به کاربران با دیدن این تبلیغ ها هر روز پرداخت می کنه.

ثبت نام در این سایت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه و سرمایه اولیه ای نیاز نداره و شما فقط با صرف چند دقیقه در روز می تونید بعد از مدتی به سوددهی خوبی برسید.


برای ثبت نام در سایت روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.neobux.com

صفحه مشابه زیر روبروی شما باز میشه که مطابق شکل روی گزینه ثبت نام  (Register) کلیک کنید.



نکته بسیار مهم که باید حتما به اون توجه کنید این هست که شما از هر خطر اینترنت و هر رایانه ای فقط و فقط یکبار می تونید اکانت شخصی بسازید و اگر این کار رو بر فرض برای یکی از اعضای خانواده خودتون با همون رایانه خودتون یا حتی با یک رایانه دیگه ولی با همون خط اینترنت انجام بدید، حساب شما بلاک خواهد شد و عملا از دسترس خارج خواهد شد.  مگر اینکه یک خط اینترنت جدا و یک رایانه مستقل از اون رایانه قبلی که باهاش اکانت ساختید بسازید.

 

صفحه زیر پیش روی شما باز میشه که شما باید اطلاعات خودتون رو مطابق شکل زیر وارد کنید و دکمه continue رو کلیک کنید.

 


 

سپس صفحه زیر روبروی شما باز میشه که ابتدا باید وارد ایمیل خودتون بشین و کدی رو که به ایمیل شما از طرف سایت ارسال شده در باکس اول وارد کنین و در باکس بعدی هم کد مربوطه داخل عکس رو بنویسید و بعد از تکمیل باکس ها روی گزینه finish registration کلیک کنید.

 

تبریک میگم ، کار تموم شد و حالا حساب شما هم در سایت نئوباکس تائید شد، شما باید حالا از طریق یوزنیم و پسورد  username)    (password و وارد سایت بشید و شروع به در آمدزایی کنید. برای این کار مطابق شکل روی گزینه log in کلیک کنید.


 

بعد از اینکه صفحه زیر باز شد ، شما شناسه کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنید و سپس دکمه Send رو بزنید.

 

برای قسمت secondry password نیازی نیست فعلا چیزی بنویسید ، این قسمت مربوط به رمز دوم هست که برای امنیت بیشتر حسابتون بعد از اینکه وارد حساب خودتون شدید میتونید این قسمت رو اگه صلاح دونستید مد نظر قرار بدین ولی فعلا چیزی ننویسید . حالا می تونید شروع به کسب درآمد کنید.



شماره 1 : Referral statistic ، تعداد کلیک های که زیر مجموعه شما زدند رو نشون میده.

شماره 2 : Personal setting ، تنظیمات شخصی شماست که شامل ایمیل هاتون و پسورد دوم حساب شما در این قسمت قرار گرفته.

شماره 3 : برای خروج از حسایتون از این گزینه استفاده می کنید.

کاربرد اون گزینه (قفل) اینه که وقتی بخواین برای مدتی یا چند دقیقه بر فرض حسابتون رو قفل کنید روی اون کلیک می کنید فقط این نکته رو هم حتما دقت کنید که وقتی روی این گزینه کلیک کردید برای ورود دوباره نیاز به ( پسورد دوم ) دارید.

 

برای شروع کار روی گزینه view advertisments کلیک کنید تا وارد صفحه نمایش تبلیغات بشین و روی گزینه های تبلیغات کنید ، وقتی این کار رو می کنید یک دایره رنگی داخل عکس تبلیغ می افته که شما دوباره روی اون عکس دایره کلیک می کنید و صفحه جدیدی باز میشه که بعد از کمتر از 5 ثانیه مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز میشه و شما صفحه تبلیغ رو می بندید و به کلیک زدن روی تبلیغ های دیگه مشغول میشین. (فقط دقت کنید که فقط یک تبلیغ رو هر باز می تونید باز کنید و تا پول اون تبلیغ به حساب شما نیومده ، باز کردن تبلیغ های دیگه مورد قبول سیستم قرار نمیگیره و پولی هم به شما در نتیجه تعلق نمی گیره)

 



از حالا شروع کنید شاید فردا دیر بشه...

موفق باشید


به تلگرام ما بپیوندید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی